Numer części |
RO825A3640C |
Korzyści |
- Optymalny komfort jazdy dzięki minimalnemu odstępowi pomiędzy ciągnikiem a przyczepą.
- Wysokie obciążenie podpory
- Większy osiowy i pionowy kąt skręcania niż w sprzęgu Piton-Fix i sprzęgach palcowych
- Mniejsze zużycie i długa żywotność
- Wysoki komfort obsługi dzięki innowacyjnemu systemowi zamykania
- Łatwa konserwacja dzięki prostocie wymiany kuli |
Zastosowanie |
- Łączone być powinny sprzęgi pociągowe o następujących oznaczeniach dopuszczenia typu ABG:
- M9679, M9680, M9614, M9615, M9622, M9625, M9785, M9711, M9712, jak również z kulowymi sprzęgami pociągowymi wg ISO 24347. |
Właściwości |
- Dopuszczalny ciężar całkowity jednego pociągu: 40 t
- Ciężar: 27,7 kg
- Opcjonalne doposażenie w układ kierowania kół tylnych (prawy, lewy, obustronny) |
Jednostka |
Sztuka |
Szerokość szyny (mm) (mm) |
335 |
Szerokość (mm) |
30 |
Ø sworznia zatrzaskowego (mm) (mm) |
22 |
Ø sworznia sprzęgła (mm) (mm) |
80 |
Obciążenie podpory do 40 km/h (kg) |
4 000 |
Wartość DC (kN) |
102 |