Numer części |
SDM143 |
Jednostka |
Sztuka |
Specyfikacje |
- Czołowe i tylne przyłącza oleju
- Wysokiej jakości materiały |
Korzyści |
- Łatwe dozbrajanie
- Długa żywotność |
Zastosowanie |
- Idealny do sterowania ładowacza czołowego |
Właściwości |
- 1e section działanie dwustronne z dodatkowym wyrównaniem poziomów (1.5)
- 2e section działanie dwustronne, centrowane sprężynowo (1.8)
- Otwory do zaworów uderzeniowych w A i B
- Połączenie szeregowe
- Obsługa za pomocą cięgła Bowdena i dźwigni połączenia krzyżowego |
Informacje techniczne |
- Sprzęgło Multifaster można bezpośrednio dołączyć za pomocą kołnierza do zaworu przy użyciu 4 śrubunków
- Możliwe przezbrojenie na przekazywanie ciśnienia
- Każda sekcja robocza z zaworem zwrotnym w kanale P |
HPM Identifier Kramp |
SDM143 |
Rodzaj regulacji |
zewnetrzny |
Gwint [BSP] |
P, T: 3/4"BSP --- A,B: 1/2"BSP in |
Pmax (bar) |
250 BAR |
T max. |
10 BAR |
E |
185 mm |
A Długość |
272 mm |
Maks. wyciek [cm3/min] |
3 |
Uwaga |
Zawór sterujący, luzem, bez dźwigni z przełącznikiem krzyżowym, bez cięgieł Bowdena kW |
Zakres ciśnienia |
80 - 210 BAR |
Pozycja centralna |
Bez przekazania ciśnienia |
Przyłącze |
3/4" Decibel |
Przepływ |
80 L/m |
Materiał uszczelki |
Kauczuk nitrylowy (NBR) |
Konstrukcja |
Zawór standardowy wyposażony jest w zawór ograniczający ciśnienie, zawory zwrotne w każdej sekcji, dwie sekcje robocze działające dwustronnie oraz w dodatkową pozycję przełączania (pozycję pływającą) w pierwszej sekcji. Zawory te dostarczane są wyłącznie w tej wersji. Prosimy o kontakt w przypadku zastosowań wymagających innego sterowania zaworami. |
PL & ST |
513 - 18 |